Dostawa zamówień do Niemiec następnego dnia

warunek konieczny, ale niewystarczający, aby odnieść sukces

Dostawa zamówień do Niemiec następnego dnia

Nie tak dawno temu, gdy zakupy przez Internet były nowinką technologiczną, klienci z entuzjazmem oczekiwali na swoje paczki, nawet jeśli dostawa trwała nawet tydzień. Dziś sytuacja diametralnie się zmieniła. Czas dostawy stał się jednym z kluczowych czynników decydujących o sukcesie w e-commerce. W dostawach międzynarodowych ten element logistyki ma dodatkowe znaczenie. Jeśli polski sprzedawca dostarcza zamówienia na niemiecki rynek, musi konkurować z lokalną konkurencją, przez to jeszcze bardziej musi dbać o to, by przesyłki pokonywały zaplanowany dystans bez opóźnień.

 

W tym momencie należy zadać pytanie: czy sama ekspresowa dostawa wystarczy, by podbić niemiecki rynek?

 

Czas dostawy jest ważny

W świecie e-commerce szybkość dostawy to nie tylko atut, ale wręcz konieczność. Klienci przyzwyczajeni są do standardów wyznaczanych przez rynkowych potentatów, którzy oferują dostawy nawet tego samego dnia. Większość niemieckich konsumentów oczekuje dostawy w ciągu 1-2 dni od momentu złożenia zamówienia. Długi czas oczekiwania może skutkować nie tylko rezygnacją z zakupu, ale także negatywnymi opiniami, które w dobie mediów społecznościowych i rosnącego udziału marketplace’ów mogą mocno skomplikować sprzedaż.

 

Nie można więc lekceważyć znaczenia szybkiej dostawy. To nie tylko zadowolenie klienta, to faktyczna przewaga konkurencyjna. Firmy, które nie są w stanie sprostać tym oczekiwaniom, ryzykują utratę klientów na rzecz bardziej efektywnych rywali, niższe oceny na platformach marketplace, a przez to niższą sprzedaż.

 

Faktyczna odległość od granicy – kluczowy czynnik

W jaki sposób można zapewnić tak ekspresową dostawę crossborder?
Kluczem jest faktyczna odległość od granicy i optymalizacja procesów logistycznych. Magazyn położony w centralnej Polsce może mieć trudności z dostarczeniem paczki do Niemiec w ciągu 24 godzin. Dlaczego? Ponieważ czas potrzebny na transport do sortowni kuriera, a następnie przekroczenie granicy to wielkość obiektywna, którą ciężko radykalnie skrócić.

 

Mercheo ze swoją strategicznie zaplanowaną infrastrukturą rozwiązuje ten problem. Magazyny zlokalizowane blisko zachodniej granicy Polski pozwalają na skrócenie czasu transportu do minimum. To nie tylko geograficzna bliskość, ale miejsce pozwalające na efektywne zarządzanie logistyką. Dzięki temu paczki mogą być szybko przekazane do sortowni kurierskich i ruszać w drogę do niemieckich klientów.

 

W Mercheo korzystamy z zaawansowanych technologii zarządzania łańcuchem dostaw. Pozwala to na monitorowanie przesyłek w czasie rzeczywistym i szybkie reagowanie na ewentualne opóźnienia czy problemy. W efekcie klienci otrzymują swoje zamówienia na czas, a sprzedawcy mogą być pewni, że ich reputacja jest w dobrych rękach.

 

Sama dostawa to nie wszystko

Dostawa to jednak nie wszystko. Na pierwszym etapie kontaktu nowego klienta z twoją marką jest bardzo ważna, ponieważ buduje doświadczenie, które możliwe, że pozostanie w jego pamięci, jeśli będzie dobre. Jeśli nie będzie dobre, pozostanie na pewno.
Nie można jednak zapomnieć o innych elementach oferty, które wpłyną na to doświadczenie.
O co jeszcze należy zadbać?

  • Produkt – jego jakość, a właściwie stosunek jakości do ceny.
  • Wygląd produktów w sklepie lub wygląd aukcji na marketplace – by sprzedać musisz zdobyć uwagę odbiorców,
  • Zastosowane strategie sprzedażowe i marketingowe, wspierające sprzedaż – sama obecność na platformie nie zapewni dużych zysków, dopiero odpowiednia strategia marketingowa zapewni zauważalną sprzedaż.
  • Obsługa zwrotów – chcą mieć pewność, że w razie potrzeby mogą łatwo i szybko zwrócić towar, a cały proces będzie transparentny i bezproblemowy.

 

Masz dwa wyjścia – budować kompetencje we wszystkich tych obszarach albo skorzystać z usług firm, które specjalizują się w tym obszarze. Trzeciej drogi nie ma.

 

Nie pozwól obsługiwać swoich zwrotów tygodniami

Wiele firm bagatelizuje ten element, pozwalając, by obsługa zwrotów trwała tygodniami. To nie tylko frustruje klientów, ale także zniechęca ich do ponownych zakupów. W dobie mediów społecznościowych jedno negatywne doświadczenie może zostać nagłośnione i wpłynąć na postrzeganie marki przez szerszą publiczność.


Dlatego właśnie długotrwała obsługa zwrotów to nie tylko problem dla klienta, ale także dla samego sprzedawcy. Zalegające zwroty mogą generować dodatkowe koszty magazynowania i zarządzania, a także wpływać na płynność finansową firmy. Ważne, by proces ten był jak najbardziej efektywny.


Mercheo – dostawa do Niemiec w 24h, którą potwierdzają dane

Mercheo to fulfillment doskonale realizujący logistykę crossborder w kierunku zachodnim i południowym.

 

Dlaczego?
Szybka dostawa w 24h do Niemiec dzięki strategicznej lokalizacji i efektywnej logistyce.
Efektywna obsługa zwrotów, która zwiększa satysfakcję klientów i buduje lojalność.
Zaawansowane technologie wspierające zarządzanie łańcuchem dostaw i monitorowanie przesyłek.
Doświadczenie i profesjonalizm, które przekładają się na wysoką jakość usług i zadowolenie klientów.

 

Dzięki zautomatyzowanym procesom i dedykowanemu zespołowi, zwroty są przetwarzane szybko i efektywnie. Klienci otrzymują zwrot środków lub wymianę towaru w najkrótszym możliwym czasie, co buduje ich zaufanie i lojalność wobec marki.


Wykorzystujemy systemy raportowania i analizy danych, które pozwalają sprzedawcom na bieżąco monitorować status zwrotów i podejmować odpowiednie działania. Dzięki temu można nie tylko usprawnić procesy wewnętrzne, ale także zidentyfikować ewentualne problemy z produktami czy logistyką i wprowadzić konieczne usprawnienia.

 

„Czy inne firmy nie oferują podobnych usług?”.

Owszem, wiele firm deklaruje szybką dostawę i sprawną obsługę zwrotów. Jednak deklaracje to jedno, a realne możliwości to drugie. Bez odpowiedniej infrastruktury, doświadczenia i technologii trudno jest sprostać tym obietnicom. No i ostatnie ale nie mniej ważne – bez odpowiedniej lokalizacji.
Mercheo nie tylko obiecuje, ale przede wszystkim dostarcza konkretne rezultaty. Dzięki połączeniu strategicznej lokalizacji, nowoczesnych technologii i zaangażowanego zespołu, realizujemy nasze obietnice.

 

Dostawa zamówień do Niemiec następnego dnia to warunek konieczny, ale nie wystarczający, by odnieść sukces w e-commerce. Klienci oczekują kompleksowej obsługi na najwyższym poziomie, obejmującej nie tylko szybką dostawę, ale także efektywną obsługę zwrotów i profesjonalne podejście na każdym etapie procesu zakupowego.

 

My to rozumiemy i robimy co w naszej mocy, by logistyka ułatwiła Ci budowanie z nimi jak najlepszych relacji.
Porozmawiajmy o Twoich zamówieniach!

 

Zapraszamy na nasz stoisko na Targach eHandlu

 

 

Masz do nas pytania?

Wypełnij formularz, a my skontaktujemy się z Tobą
w ciągu 24 godzin.

 

Jeśli potrzebujesz szybszej odpowiedzi, zadzwoń do nas.

Obsługa klienta

Formularz kontaktowy

    Twoje dane:

    Zaoferuj swoim klientom z Polski, Niemiec i Czech, tanią 1-dniową dostawę.

    Poznaj ofertę

    Uczyń logistykę elementem Twojej 
    przewagi konkurencyjnej.

    99.95% Poziom bezbłędności w realizacji zleceń

    99.95%

    Poziom bezbłędności
    w realizacji zamówień.