Servicedesk Manager
 

MIEJSCE PRACY: WROCŁAW
WYNAGRODZENIE NETTO: 2,5 – 3 TYS. ZŁ

E-commerce zmienił sposób, w jaki robimy zakupy. My, przy pomocy technologii, zmieniamy sposób, w jaki robi się e-commerce. Chcesz mieć w tym swój udział?

Jesteśmy startupem. Tworzymy oprogramowanie, które sprawia, że międzynarodowa sprzedaż internetowa jest łatwiejsza i bardziej dostępna dla sklepów internetowych bez względu na ich rozmiar. Nasza aplikacja jest dostępna od ręki, szybka i prosta do wdrożenia, wywiera za to ogromny wpływ na funkcjonowanie biznesów naszych klientów.

Naszymi klientami są ekomersy, te małe i te duże, które chcą aktywnie rozwijać swoją sprzedaż internetową na zagranicznych rynkach.

 

Jeżeli chcesz dołączyć do naszego zespołu prześlij swoje CV na adres: marcin.krupicz(at)mercheo.pl.

CZYM SIĘ BĘDZIESZ U NAS ZAJMOWAĆ:

  • Wspieranie nowych klientów we wdrażaniu naszej usługi - telefonicznie i mailowo,
  • Prowadzenie szkoleń z obsługi Mercheo dla nowych klientów,
  • Obsługa bieżących zgłoszeń klientów,
  • Zgłaszanie programistom wszelkich błędów w oprogramowaniu,
  • Aktywny udział w rozwoju produktu,

SZUKAMY CIEBIE JEŻELI:

  • jesteś fanem nowych technologii,
  • chcesz rozwijać się w branży IT,
  • znasz Excela - a zwłaszcza funkcje tekstowe, funkcje logiczne, wyszukiwania i odwołania oraz matematyczne,
  • chcesz poznać start-up od środka,
  • lubisz kontakt z ludźmi,
  • myślisz analitycznie i potrafisz samodzielnie rozwiązywać problemy,
  • znasz język angielski w stopniu, który nie wywołuje u Ciebie poczucia wstydu,

CO MOŻEMY CI ZAOFEROWAĆ:

  • formę zatrudnienia w preferowanej przez Ciebie formie
  • rozwój personalny, wraz z którym będą rozwijać się Twoje możliwości i wynagrodzenie
  • możliwość rozwoju zawodowego - wraz z rozwojem firmy,
  • pracę od poniedziałku do piątku, w biurze w centrum Wrocławia,
  • możliwość pracy zdalnej
  • po 6 miesiącach premię zależną od Twoich wyników firmy.